2008. január 27., vasárnap

Nagynénim van,...

...mindjárt kettő!

Képzeljétek most tudtam meg, hogy a nagymamin kívül van nagynénim is! Sőt rögtön kettő van belőle! Tegnap látogatták meg anyut, aki még mindig a zentai kórházban van, ott készítette apu ezt a képet róluk:
Nagyon szépek ők is, büszke vagyok rájuk! Biztos nem mindenkinek adatik meg hogy két ilyen aranyos nagynénije legyen! (Csak nekem!) Ők is nagyon várnak haza, és szeretnének már látni, de még mindig az újvidéki kórházban vagyok, ahol elég gyenge a kaja, mert megint fogytam. Hivatalosan a súlyom: 2,7 kg. De a hírek szerint anya már vár hogy fincsi tápláló tejcivel jól felhízlaljon. Már alig várom! Megint magamról beszélek, pedig épp be akartam mutatni az újdonsült nagynénijeimet: anya mellett a képen balról Nellike nagynénit látjátok, ő anya húga; a jobb oldalon pedig (a kis csintalan szemű) Andika nagynéni, ő pedig apa húga. Biztos divat hogy mindenkinek van húga, remélem nekem is lesz majd egyszer!

Nagyon hiányzik mindenki, mert egyedül vagyok itt Újvidéken... De anyát holnap kiengedik a kórházból és ha minden igaz majd eljön apával hogy lássam őket egy picit. Remélem már csak pár nap és otthon lehetek... Anya és apa fog eljönni értem, és hazavisznek végre! Szorítsatok hogy ez minél előbb legyen!

Képzeljétek képeslapot kaptam! Kata néni küldött apának és anyának egy kedves üzenetet, meg is mutatom nektek:Ti is küldjetek nekem bátran e-képeslapot, mert ennek is nagyon megörültem! Az email címem: viktorkalmar@gmail.com

Nincsenek megjegyzések: