2008. január 26., szombat

Kétnapos lettem!

Újabb nap telt el, ami eseményekben ugyan már nem volt olyan izgalmas, de legalább volt időm pihenni egy picit és gyógyulni! Mostmár végleg búcsút mondtam az intenzív osztálynak és a koraszülöttek között telnek a hosszú órák, még mindig távol anyutól és aputól. A kezdeti 3 kilós súlyom 2,840-re esett vissza, de a doktorbácsik szerint ez normális, ne aggódjatok!
Közben otthon meg mindenki rólam beszél! Képzeljétek most kellett megtudnom hogy van egy csinos nagymamim is! Mostmár őrá is nagyon büszke vagyok, nemcsak az anyukámra! Vajon mennyien vártok ti otthon haza engem? Sokmindenkit kell még megismernem? Remélem lesz valami buli a hazatérésemre! Dehát ez majd nemsokára kiderül úgyis, de addig megmutatom nektek a nagymamit akire annyira büszke vagyok! Ő anyukám anyukája és éppen meglátogatta őt az zentai kórházban amikor a kép készült tegnap:
Ma még jelentkezem ha újdonság van, jók legyetek és szervezzétek azt a bulit! ;)

Nincsenek megjegyzések: