2008. február 16., szombat

Végre itthon!

Újvidéki látogatásom a gyermekklinikán végetért! Anyával és apával mostmár otthon vagyok és nagyon jó érzés nekik is és nekem is hogy végre együtt a család. Egy nap híján 3 hétig voltam bent, amikor is a doktorbácsik mindent megtettek értem, hogy meggyógyuljak és hazajöhessek. Nem panaszkodtam bent se, de itthon azért sokkal jobb! Végre az egész napot anyával és apával tölthetem! Nagyon vigyáznak rám, mert nagyon szeretnek és ezt szeretnék a tudtomra is adni. Ugyan a kórházban anyával már naponta többször is együtt lehettem, de apa csak most foghatott a kezébe először. Nem kell mondanom ennek mennyire örült, nem is adott ki a kezei közül egykönnyen. Már az első nap segített mindenben anyának, hogy megmutassa milyen jó apukám van nekem: pelenkázott, fürdetett és ringatott is!

Itt az első kép rólam amit a korházon kívül készített apa:

Nincsenek megjegyzések: