2008. február 3., vasárnap

Ittvagyok!

Szia mindenki! Újra jelentkezem nektek, ezúttal képes beszámolóval.
Mivel jók voltatok, megnézhetitek az utolsó rólam készült képet.

Éppen alszom. A szemem be van ragasztva a szolárium miatt, mert abba nem szabad belenézni, de majd leveszik amint vége a fényterápiának. Már csak 1-2 nap szerintem és ha az eredmények jók, akkor vége a szolizásnak. Jó meleg van az inkubátorban, ezért egyéb öltözékre nincs szükségem, nézzétek el ezt nekem. A tű is jól oda van ragasztva, de már abból is elegem van és mindig piszkálom amit nem szabadna. Minden nap máshol szúrnak meg, hogy még véletlenül se pihenjek.
Egyébként jólvagyok, kezdtem visszaszedni az elveszített súlyomat, jelenleg 2,61 kg vagyok. Az alsó csús valahol 2,5 kg körül volt, de mivel anyu fincsi tejcivel táplál minden nap ezért gyarapodok. Az inkubátorban fincsi oxigéndús levegő van, mostmár a légzés sem okoz gondot. Nemhiába olyan okosak itt a doktorbácsik és doktornénik, pár nap alatt rendbejöttem, annak ellenére hogy kicsit elsiettem a megszületést.
Apa ma is jön be meglátogatni és szerintem újabb képet is fog csinálni rólam... Szóval csak böngésszétek a blogomat és szóljatok hozzá.

Nincsenek megjegyzések: